Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pizzeria Beerzel. Meer weten? Ontdek meer
Ben
25 jun 2026 om 13:28
Ik bestel hier vaak want ze maken de lekkerste pizzas en kebabs van de regio. Snelle levering, vriendelijke bezorgers, ook vriendelijke medewerkers wanneer je in de zaak zelf eten haalt. Kortom, tevreden vaste klant
Katia
21 jun 2026 om 20:42
Heerlijke pizza, nog lekker warm bij levering. Top!
Koen
21 jun 2026 om 11:11
Lekkere pizza en tijdig geleverd
Sam
16 jun 2026 om 19:34
Wel mijn extra jalapenos vergeten
Stefaan
14 jun 2026 om 18:38
Enkel jammer dat er geen groentjes in de kapsalons was.
Diane
13 jun 2026 om 20:58
Het eten was dik in orde maar de bezorger is bijna 15 min later aangekomen door totaal fout te rijden en was precies tegen zen goesting al geeuwend aan de deur staan als je open doet niet echt gemotiveerd voor zen job echt niet leuk om zo iemand te h
Arnauld
9 jun 2026 om 19:20
Lekker , vriendelijke bezorger
Elise
7 jun 2026 om 19:48
Altijd vriendelijk, ook als het druk is. Goede kwaliteit van pizza’s, durums en kapsalons. Bestellen hier vaker voor afhalen of leveren.
Tess
5 jun 2026 om 19:24
Lekkere pizza's. Levering 20min te laat.
Zhen
28 mei 2026 om 19:53
Het eten was lekker en zijn ook vaste klant bij jullie
Sophie
24 mei 2026 om 20:30
Super lekker en snel geleverd